Ca îngeri sculptați din lumină

Ascultă iubite cum cântă
În ceruri un ultim ecou,
Alintă-mi tu inima frântă,
Îngroapă-te-n mine din nou.

Privește cum plânge lumina
Din care se rup rugăciuni.
În ceruri azi cade cortina,
Un înger mă prinde în mâini!

Ascultă iubite chemarea,
În ceruri e corul domnesc.
Arhangheli trădează uitarea,
Te strig într-un glas nebunesc!

Te caut iubite întruna,
Mi-e ceasul sărac și pustiu,
În mine dureri își dau mâna,
Mă caut, nu știu să mai fiu.

Privește iubite cum sfinții
Din noi și-au făcut două cruci,
Pe prag de biserici, părinții,
Se roagă în gând la năluci.

Rămâne în noi rugăciunea,
Rămâne un vechi adăpost,
Privește în taină cum lumea,
Se-nfruptă în zile de post.

Dă-mi ochii iubite și gura,
Iubite dă-mi fruntea senină.
Să sece în noi toată ura,
Ca îngeri sculptați din lumină.

© Luminița Amarie

Alte poeme semnate de Luminita Amarie