Scrie-mi despre noi

Vezi, cine-o să mai scrie despre noi,
Despre atâta ploaie și ninsoare,
De îngerii ce plâng striviți și goi,
De ceața ce se lasă prin altare?

De chipul tău de sfinx marmorean,
Tăcerea mea, un urlet înghețat,
De sângele tău sfânt, galilean,
De-atâta poezie și păcat.

Și cine-o să-ți aducă-n miez de noapte
La creștet îngerime la vegheat?
Cine febril va îngâna din șoapte
Descântecul prin care te-am creat?

Din seva cui ai să-ți mai sorbi absintul -
Și cine ți se va mai închina?
În care inimi oare labirintul
Spre edenul de foc îl vei afla?

Și cine oare-ți va citi poemul,
Cu vin, cu nuci și crini îmbălsămat,
Și te va asuma pledând blestemul
De a te fi iubit ca pe-un păcat.

Și dansul nostru, o ceremonie,
Un zbor pios precum o rugăciune,
Când clătinându-ne ca o făclie,
Îngeri stăteau la rând la plecăciune.

Vezi, e târziu, lumină nu mai este,
Și prin zăpezi aleargă caii goi.
Te conturez din abur. Dă-mi o veste!
Și spune-mi că vei scrie despre noi.

 

© Luminița Amarie

Alte poeme semnate de Luminita Amarie 
Dacă doriți să aveți în biblioteca dvs. cărțile publicate de Luminita Amarie, click AICI