Scrisoare din oglindă

Poemul acesta ți-l scriu din inima singurătății.
M-am întors în lagărul existenței umane dar tu rămâi scăparea mea.
 
Ultima mângâiere ca un sfeșnic de flori în mijlocul iernilor ce le strâng în pumni.
Sângerează liniile palmelor mele.
Am ales ales numele copiilor
noștri.
Lemnul pătuțului era verde ca ochii tăi în mine.
Ți-am pus masa și te-am așteptat noaptea cu lumina stinsă.
Te-am iertat și te-am adus acasă.
Purtai zăpadă neagră în buzunare și degetele îți amorțiseră.
Sub unghii aveai pojghițe de noroi, îți era frig și nu știai cine sunt.
Te-am adus acasă, acasă te-am adus.
Te-am așezat în pat, te-am descălțat și te-am privit adormind.
Te-am iertat, te-am iertat că niciodată nu îți aminteai numele meu.
Am ales locul nostru.
La temelie am îngropat o creangă de brad și toate scrisorile mele către tine.
Și te-am urât și-am vrut să te înghită ochii ce îi priveai trădându-mă.
Apoi te-am iubit și am uitat și eu cine sunt.
Am înghițit tot noroiul și tu, cu lipsa ta, îmi spui că ne-a ucis abisul din mine.
Am făcut focul în casa noastră.
Pe masă scrisoarea aceasta.
La geam o uitare care nu bate niciodată.
Eu - o imagine ce se topește în oglindă.




© Luminița Amarie