Luciditatea iluziilor

nu vreau nimic de la tine
doar te aștept
în pace și fără timp
am trăit toate momentele noastre
mi-am cumpărat flori
m-am plimbat prin ploaie
am dormit și m-am trezit
am făcut piața
am plătit facturile
m-am enervat și am făcut economii
am demisionat
m-am angajat și am mințit că sunt fericită
o singură dată
am încercat să beau și să fumez
nu mi-a ieșit nimic
am râs cu lacrimi
am avut pasiuni
am călătorit
am mâncat
am băut
am tăcut
am fost tristă
am fost doar tristă
am ales inelul
am spus da
am alergat goală printre crini
ți-am scris numele pe nisip
am ales locul și am bătut crucea

toate singură

nimic nu mai e de făcut
pe toate le-am înfăptuit

acum însă nu vei veni
știu că nu e timpul tău
tu nu vii decât o dată
iar eu mai am atâtea de făcut fără tine

trăiesc eu tot ceea ce pe tine te-ar obosi

Tu doar
să vii și
să simți că ai ajuns.



© Luminița Amarie                                                              Alte poeme