Pe tine însuți, tu

Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc,
Apa pe care o bei, te-ar învia din
Doina morții trupești,
din
Tenebrele acestei lungi călătorii.
Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc,
Zilele tale ar deveni jerbe de rouă
Sub pașii puilor de căprioară,
Pe colinele copilăriei.
Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc,
Inima ta n-ar obosi vreodată,
Ochii tăi fir de iarbă ar deveni - eternul -
Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc,
Pe urmele unde trupul tău a odihnit,
Flori de immortelle ar răsări
din
Piatră și nisip,
Apă și cenușă.
Aurul s-ar alege de ființa ta Doar cu o trecere,
Ai lumina calea păstorilor spre
Împărăția binelui, regatul pocăinței.
Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc,
Înțelepciunea ar deveni Răspunsul misterului iubirii,
Focul s-ar naște din lacrimi,
Prunci cu sfinți sub călcâie, ar zămisli seva venelor tale,
Iar lumea celor ce cuvântă ar deveni un
Veșnic început.

Dacă tu te-ai iubi precum eu
te iubesc, ai trăi.




©Luminița Amarie