Din inima pământului

Stau și privesc dar desigur că nu știu unde. 
Sunt singuri și au bani.
Sunt singură și eu și am bani, iată, de o cafea la Cafe Greco. 
Aici au fost ei, cei mari pe care îi respect.
Am căutat poemele pe pereți, le-am citit.
Le-am scris în ochii mei.
Din ziua de azi las tot ce mi s-a dat:
oamenii muzica vinul atingerea culorile frica aerul plecarea amar palid tensiunea sângele cuvintele singurătatea apa clipele fiorul destinul inima dezamăgirile drumuri flagrant răcnet privire zâmbet căldură goliciunea dorul firimiturile jocul oglinda verdele hârtiile groaza destinul durerea cerul tăcerea îngerii minunea crivățul descătușarea împlinirea tot nod cărțile nimicul cheile oboseala lacrimile anxietatea înfrigurarea minciunile dezgustul tăria clopotul iubirea


și aștept.



© Luminița Amarie