Pentru că

pentru că există oameni care
zâmbesc gratuit
pentru că am atins suflete care m-au absorbit
și m-au transformat în
Eu
pentru că florile sunt mereu
albe și tata mereu bun
pentru că fratele meu
este înger
și mama împărăteasa sfinților
pentru că apa se alege de pietre și pietre dansează
sub peștii care păstrează secretele lumii
pentru că muzica îmi îmblânzește sângele și
nopțile îmi luminează întunericul
pentru că este
simplu să rămâi copil
și pentru că inima nu se poate
domestici
pentru că este firesc să iubești
și pentru că Dumnezeu
este în noi
pentru că există bunătate
și pentru că sufletul
nu are decât
o culoare
pentru că vine o zi când se pleacă
și o zi când te întorci
pentru că
rădăcinile te cheamă
pentru că uneori
poți minți
dar niciodată
ascunde adevărul
pentru că
undeva
cineva
te așteaptă și pentru că
până la urmă
doar iubirea e veșnică




scriu.


© Luminița Amarie