Regăsirea despărțirii

Acum, cu gând de noi mă-ndrept spre tine,
E ziua revederii,  vin blând să te privesc,
Și-n suflet o mireasmă de dor și vreri îmi vine,
Azi iarăși mă vei strânge la pieptu-ți nelumesc.


Te văd cum ești pierdut, vreau doar să te ating,
Să pot din nou simți gustul iubirii sfinte.
O clipă vreau de tine apoi pot să mă sting,
Privirea ta pierdută, iubite, nu mă minte.


Te voi iubi în taină și o să-ți scriu doar ție;
Nici lumea sau nelumea va ști ce-i gândul meu.
Doar îngerii și Cerul de tine să mai știe,
Și cât de drag îmi ești va ști doar Dumnezeu.


Și te voi regăsi, am să-ți ating tăcerea,
Doar eu mai știu cum tu doar mie îmi șoptești,
Apoi te voi lăsa, nu-ți voi lua averea,
Eu știu că tu-mi ești suflet, dar nu poti să iubești.


© Luminita Amarie 

Alte poeme semnate de Luminita Amarie