Eu nu

Eu nu m-am rătăcit prin viața ta
nu am căutat să aflu secretele tale
nu am vrut să știu câte femei ai iubit
nu am vrut să-ți știu numele
ca să te pot striga
dar poate nici atât
căci nu ți-l știu decât pe jumătate
eu nu am cerut să stai cu mine
nu ți-am cerut să vii cu mine
eu nu te-am întrebat dacă m-ai trădat
(noi nu am înțeles niciodată de ce oamenii nu pot
fi singuri)
eu nu te-am întrebat nici ora și nici anul
nici era și nici clipa când vei veni
și mai ales eu nu ți-am cerut niciodată
să rămâi
eu nu te-am răscolit în tăcerea ta
și nu te-am întrebat decât
dacă ți-e bine
(atât mai conta)
eu nu ți-am cerut să mă aștepți
să mă cauți
să mă cunoști
eu nu te-am întrebat de unde vii și unde pleci

nu

prea Mulți ți-au dat un sens luându-ți tot

eu nu ți-am dat nimic
nu ți-am luat nimic

Eu te-am trăit fără să-ți dau un sens.




© Luminița Amarie